Pirmie iespaidi: Citroen C4 1,6 e-HDI

Iepriekšējās paaudzes Citroen C4 pirms dažiem gadiem Latvijā bija itinpieprasīts auto – ne pārāk dārgs, labs aprīkojums, pievilcīgs dizains, turklāt– interesanta alternatīva fokusiem, golfiem un astrām.



Šogad pārdošanā nonākušais, jaunākās paaudzes C4 vairs nav tik acīmredzamsizrāviens dizaina jomā, taču tas daudz konkrētāk piesaka sevi kā VolkswagenGolf un Ford Focus konkurentu. 


Latvijā pieejams vesels ducis C4 modifikāciju, gan ar benzīna, gan dīzeļadzinējiem. Trīs benzīna dzinēji (1,4 un divi 1,6) un trīs dīzeļi (divi 1,6 unviens 2,0) ir pietiekošs skaits, lai būtu, no kā izvēlēties. Visi ir vienmērīgiun salīdzinoši klusi, un pat vājākais demonstrē vērā ņemamu dinamiku. 


Pats ekonomiskākais, e-HDi agregāts savienots ar pusautomātiskopārnesumkārbu, pie kuras gan ir jāpierod. Par to nācās pārliecināties arīWhatcar.lv šajā testa braucienā. 



Kāds tas ir? 


Uz papīra tas izskatījās daudzsološi – Exclusive aprīkojuma līmenisun 1,6 litru benzīna turbodzinējs, kas tapis sadarbībā ar BMW. 


Motors pats par sevi ir nevainojams – vienmērīga, klusa, patīkama skaņa,maksimālais griezes moments pieejams starp 1400 un 4000 apgriezieniem minūtē,bet ... laiku pa laikam tas ne pārāk labi saprotas ar transmisiju. Uzsākot gaitu, piespiežam gāzes pedāli un C4 strauji sāk gaitu, taču brīdī,kad būtu jānotiek vienmērīgai pārejai uz otro pārnesumu, pārslēgšanās notiek arneizlēmīgu pauzi, kas parādās arī pie nākamajām pārejām uz lielāku pārnesumu.   


Manuālajā režīmā, pārnesumu slēgšanai izmantojot sviras aiz stūres,situācija ir drusku labāka, taču ar to ir par maz, lai rosinātu izbaudīt 1,6litru dzinēja priekšrocības, nodarbojoties ar azartisku braukšanu. 


Secinājums ir viens – šī komplektācija derēs tiem, kam nekur nav jāsteidzas. Viss pārējais ir nevainojams - Citroenir nopietni pacentušies, lai lutinātu potenciālos šī auto pircējus, dāsnajāExclusive aprīkojumā cita starpā piedāvājot sēdekļu apsildes un masāžasfunkciju vadītājam un pasažierim, kā arī aklās zonas brīdinājuma sistēmu, kasar oranžu signālu sānu spoguļos brīdina, ka nav droši veikt joslu maiņu.


Gaita ir patīkami mīksta, pat ar 17 collu diskiem uz Latvijai raksturīgāceļu seguma, bet bagāžnieka vairāk kā 400 litru lielais tilpums to padara parklases līderi. Salons gan nav pārāk plašs, ko izjutīs gara auguma cilvēki, kambūs jāsēž aizmugures sēdeklī.  Vadītājam šajā ziņā nav daudz, par kosūdzēties – pat daži līdzšinējās paaudzes C4 īpašnieki mums atzinuši, ka jaunāmodeļa interjers šķiet ērtāks un pievilcīgāks – kaut vai tāpēc, kamērinstrumentu ciparnīcas vairs nav paneļa vidū, bet pārredzamā vietā aizstūres. 


Padomāts arī par gados jauno iPhone un citu viedtālruņu un aipodu paaudzi.Viss ir pieslēdzams pēc sirds patikas (ir pat 220 V rozete), kamēr ciparnīcāmvar mainīt krāsas, bet brīdinājuma signāliem – izvēlēties melodijas kā mobilajātelefonā.       


   


Spriedums


Rekomendējam pirms iegādes izmēģināt vairākas C4 modifikācijas. Konkurenti piedāvānevainojamas DSG transmisijas, un, salīdzinoši, Citroen automatizētā manuālākārba nav labākais risinājums. C4  ir nevainojams, ja prioritāte ir komforts,taču tas nederēs azartiskas braukšanas faniem. 


info http://www.whatcar.lv/testa-brauciens/3664/pirmie-iespaidi-citroen-c4-16-e-hdi
Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив